Probleem met forum ? Melding van antivirus bij iedere pagina.
Started by JW-NL


Rate this topic
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


2 posts in this topic
JW-NL
Moderator
*****


0
129 posts 7 threads Joined: Nov 2010
29-12-2012, 02:43 PM -
#1
Hey hey vampire,


Sinds een aantal dagen heb ik gemerkt dat ik hier op het forum steeds een melding krijg betreft een "schadelijk bestand" dat geblokkeerd wordt door

de antivirus software.

De melding geeft aan een infectienaam JS:Trojan.JS.Iframe.AM.


Op zich is het natuurlijk geen probleem, aangezien de dingen afgevangen worden, maar de terugkerende pop-up bij het aanklikken van een

andere pagina op het forum is wel lastig.


Is het iets wat aangepast is bijvoorbeeld m.b.t. een melding van kerst / oud en nieuwjaar, of is het iets wat op de server zelf is foutgegaan ?


Ik heb begrepen dat Acid ook een soortgelijke melding krijgt, m.a.w. ik ben niet de enige.


Alvast een goed uiteinde gewenst,


Groeten Jan-Willem
[Image: post-64-0-05898900-1356788589_thumb.jpg]


JW-NL
Moderator
*****


0
129 posts 7 threads Joined: Nov 2010
30-12-2012, 04:20 PM -
#2
Vandaag trouwens geen meldingen meer gekregen tijdens het bekijken van het forum. [Image: default_thumbsup.gif]


Groeten Jan-Willem.


Kevin
Legend of House Shroud
*******


0
555 posts 87 threads Joined: Oct 2011
03-01-2013, 12:13 AM -
#3
Dag Willem,


Ik heb er nog niets van gemerkt, maar zit tijdelijk zonder pc om het goed na te kunnen kijken (lader laptop defect :/, wacht al 2 weken op nieuwe.. maar ja [Image: default_smile.png] )


De website gaat normaal vandaag of morgen verhuisd worden naar een nieuwe server (vps die ik zelf beheer) en bij het overzetten zal ik alles ervoor nog eens controleren.

Dan ga ik ook de quickfix voor een security breach installeren [Image: default_smile.png]


Laat het me weten als je de melding nog zou krijgen en op welke pagina's.


Groeten,


Kevin



Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)